rihannaffenty

Direktlänk till inlägg 29 april 2011

Fakta om Rihanna

Av Stina - 29 april 2011 16:19

Här kommer lite fakta om RIRI!


Två av smeknamnen är Riri och Caribbean queen

Favoritfärgen är grön

Förebilden är Whitney Houston

Hennes favoritlåt från sig själv är S&M

Hennes kändisbästis är Katy Perry

Hon beskriver sig själv som flickig, stark, sårbar och tuff.

 
 
Alexandra

Alexandra

29 april 2011 18:01

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!
Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)
Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:
http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-49-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

http://vadfanskajagheta.se

 
Alexandra

Alexandra

29 april 2011 18:30

vinnaren av det valfria smycket är utsedd!
Oavsett om du vunnit lr inte så har jag dragit igång en ny tävling där du kan vinna ett nytt valfritt smycke :) ( eller samma som du försökte vinna tidigare såklart ) ! Så du får supergärna vara med igen =)
Klicka här underför att komma till den nya tävlingen:
http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-50-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

http://vadfanskajagheta.se

 
Alexandra

Alexandra

29 april 2011 19:32


sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

http://vadfanskajagheta.se

 
Alexandra

Alexandra

29 april 2011 20:13


sv. så kul att du är med och tävlar om smycket :D fortsätt gärna läsa min blogg :)

http://vadfanskajagheta.se

 
AMYAH

AMYAH

29 april 2011 22:05

Hej! vilken frisyr tycker du att jag passar i, Rakt eller Lockigt? :) http://amyah.blogg.se/2011/april/curls.html#comment

http://amyah.blogg.se

 
Lisa Fenty ;D

Lisa Fenty ;D

14 juni 2011 21:57

HejHej, har 2 till fakta om henne, hennes idol är Beyonce (venne om du ha skrivit det) och hon gillar att gå om kring naken hemma ;]

http://Rihannaobsessed.bloggplatsen.se

Stina

15 juni 2011 08:09

Hennes förebilder är ju Mariah Carey, Withney Houston och Alicia keys, men hon gillar säkert Beyonce med ^^ :D Och rolig fakta, asså den andra! Ska skriva den på bloggen nån gång :P

 
Ingen bild

Rihannas största fan

8 augusti 2011 19:57

Allså jag kan värkligen allt om rihanna <3
Hon är född i Barbodos.
Hon e 23år.
Hennes favorit djur är hund.
Hon har en hund som heter murfi eller not sont...
allså jag kan allt om henne jag e hennes största fan så om ni har frågor säg så svarar jag....:)

Stina

9 augusti 2011 11:52

Eh okej kul!Du menar nog hennes hund Marley :P och hon har oxå en hund som heter DJ

 
Ingen bild

Rihannas största fan

10 augusti 2011 12:48

Japp juste men har ni frågor ställ dom bara för jag kan allt om henne!

Stina

11 augusti 2011 10:40

okej :) jag kan nog det mesta om henne oxå, men är inte så säker på vad hennes favoritmat är... kan du de? ;)

 
Ingen bild

Hanna :)

9 november 2011 20:13

Tack för att du gjorde det här inlägget, Du hjälppte mig mycket till min musik precentation :)

Stina

9 november 2011 20:32

Åh va kul! Ingen orsak :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 29 december 2012 13:03


Bloggen är som sagt nedlagd, men ser att jag fortfarande har lite besökare :) Gott nytt år alla - detta betyder dock inte att jag börjar blogga igen. Istället, om ni vill veta var Rihanna håller hus, vad hon gör eller hur hon ser ut, eller helt enk...

Av Stina - 19 juni 2012 13:06


Snabb uppdatering, vill veta om ni ska gååå! :) kommentera här nedanför!   ...

Av Stina - 19 juni 2012 12:54

Följ mig på instagram för de nyaste och finaste bilderna på RiRi! Uppdaterar flera gånger per dag med bilder på Rih :)   ---> _badass_ <--- ...

Av Stina - 10 april 2012 16:01


Nu ska jag sluta att göra inlägg på den här bloggen, den är ett år idag drygt, men tycker inte det är värt att fortsätta blogga på den. Inte mycket folk som kollar, drygt 20 st per dag så det är inte så kul att blogga. Får kanske 2 kommentarer i veck...

Av Stina - 7 april 2012 13:01

Rihanna och Drakes musikvideo till Take Care har kommit ut! Äntligen. Kolla på den här nedanför. http://octobersveryown.blogspot.se/2012/04/drake-take-care-feat-rihanna.html?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed ...

Rihanna

Namn: Robyn Rihanna Fenty

Ålder: 24 år

Född: 20:e Februari, 1988 på Barbados

Familj: Mamma Monica, pappa Ronald & bröderna Rorrey & Rajad

Album: Unapologetic, Talk That Talk, Loud, Rated R, Good girl gone bad, A girl like me, Music of the sun 

UNAPOLOGETIC I BUTIK NU!

Köp Rihanna's nya album "Unapologetic" i närmsta DVD/CD affär, såsom Åhlens eller beställ DELUXE på nätet: HÄR

Omröstning

Bästa låten från Unapologetic?
 Love without tragedy/Mother Mary
 Diamonds
 Half of me
 Jump
 Stay
 What now
 Loveeeeeee song
 Get it over with
 Lost in paradise
 No love allowed
 Presh out the runway
 Numb
 Pour it up
 Right now
 Nobody's Business

Fråga mig

57 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Skapa flashcards