rihannaffenty

Direktlänk till inlägg 3 november 2011

Rihanna Konsert i Stockholm Inställd

Av Stina - 3 november 2011 10:47

Här kommer lite mer info!

   

Detta har hänt tidigare


MÅNDAG: Rihanna ställer in sin konsert i Malmö. Arrangören Live Nation uppger att det beror på utmattning. Rihanna och hennes team skyller på influensa. Enligt uppgift till Expressen är Rihanna rejält utbränd.


TISDAG: Rihanna uppträder inför ett fullsatt Globen och visar inga tecken på sjukdom. Expressens krönikör Anders Nunstedt kallar det ett mirakel. Enligt brittiska tidningar varnar läkare Rihanna för att hennes hårda tempo, med sena festnätter och ingen sömn, kommer att göra henne allvarligt sjuk.


Igår 


ONSDAG: Efter en dag på hotellet åker Rihanna till Globen för en andra konsert. Men mindre än en halvtimme innan hon ska stå på scenen kommer beskedet att hon återigen är för sjuk.

Klockan 20.10 i går kom beskedet som de 13. 500 fansen i Globen inte ville höra. För andra gången på tre dagar ställdes stjärnans konsert in.
"Vi har dåliga nyheter att komma med. Mycket dåliga nyheter. Rihanna har insjuknat på nytt och kvällens konsert är tyvärr inställd", meddelade en representant.


"Hon är för utmattad"



Enligt Live Nation är det återigen den utmattning som Rihanna har drabbats av som gjort att hon var tvungen att ställa in.
- Hon är för utmattad för att genomföra en konsert, säger Kristoffer Åkesson på Live Nation.
Under hela dagen i går förväntade sig Live Nation att genomföra konserten. Rihanna lämnade hotell Rival på Södermalm vid 16.30 för att åka till Globen. Det såg då ut som om konserten skulle bli av.
Men läkare var i går inkopplade under dagen och ska sent i går kväll ha varit med och fattat beslutet att sångerskans hälsa var för dålig för att hon skulle kunna uppträda.
På Live Nation är man förtegna om stjärnams status och vad som nu kommer hända med turnén.
Finns det något läkarintyg, det är många fans som undrar vad som händer? 
- Det förstår jag. Men jag kan inte svara på det ännu. Jag måste få återkomma.
Besvikna fans grät i går när de tvingades lämna arenan. När beskedet kom började fans att bua.


- Det känns så jobbigt. Jag fick det som present när jag fyllde år och har sett fram emot det. Först trodde jag att det var ett skämt men det var det ju inte, säger en gråtande Wilma Johansson, 13, som tröstas av sin mamma och av kompisarna Paulina Elweskiöld, 13, och Josefine Wicklund, 13.
Sent i natt kom en hälsning från Rihanna, via hennes management:
"Jag är jättebesviken och vill uttrycka min besvikelse till alla fans", hälsade hon.


Källa: Expressen

___________________________________________________________________________________________________


Hoppas att det kommer info från Live Nation snart, om det blir några nya datum till konserter i Malmö och Stockholm, jag skulle gått i Malmö, men det blev ju inget, jag var deprimerad i mer än ett dygn. Live Nation skue ha informerat alla som gick i Malmö om det skulle bli nån annan konsert eller inte, men jag har inte hört något om det än...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 29 december 2012 13:03


Bloggen är som sagt nedlagd, men ser att jag fortfarande har lite besökare :) Gott nytt år alla - detta betyder dock inte att jag börjar blogga igen. Istället, om ni vill veta var Rihanna håller hus, vad hon gör eller hur hon ser ut, eller helt enk...

Av Stina - 19 juni 2012 13:06


Snabb uppdatering, vill veta om ni ska gååå! :) kommentera här nedanför!   ...

Av Stina - 19 juni 2012 12:54

Följ mig på instagram för de nyaste och finaste bilderna på RiRi! Uppdaterar flera gånger per dag med bilder på Rih :)   ---> _badass_ <--- ...

Av Stina - 10 april 2012 16:01


Nu ska jag sluta att göra inlägg på den här bloggen, den är ett år idag drygt, men tycker inte det är värt att fortsätta blogga på den. Inte mycket folk som kollar, drygt 20 st per dag så det är inte så kul att blogga. Får kanske 2 kommentarer i veck...

Av Stina - 7 april 2012 13:01

Rihanna och Drakes musikvideo till Take Care har kommit ut! Äntligen. Kolla på den här nedanför. http://octobersveryown.blogspot.se/2012/04/drake-take-care-feat-rihanna.html?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed ...

Rihanna

Namn: Robyn Rihanna Fenty

Ålder: 24 år

Född: 20:e Februari, 1988 på Barbados

Familj: Mamma Monica, pappa Ronald & bröderna Rorrey & Rajad

Album: Unapologetic, Talk That Talk, Loud, Rated R, Good girl gone bad, A girl like me, Music of the sun 

UNAPOLOGETIC I BUTIK NU!

Köp Rihanna's nya album "Unapologetic" i närmsta DVD/CD affär, såsom Åhlens eller beställ DELUXE på nätet: HÄR

Omröstning

Bästa låten från Unapologetic?
 Love without tragedy/Mother Mary
 Diamonds
 Half of me
 Jump
 Stay
 What now
 Loveeeeeee song
 Get it over with
 Lost in paradise
 No love allowed
 Presh out the runway
 Numb
 Pour it up
 Right now
 Nobody's Business

Fråga mig

57 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards